Landing Page
Перший екран - перше враження
1) Яскраве та якісне фото завжди пробуджує цікавість, привертаючи увагу цільової аудиторії. 2) Акцентуємо увагу на знижці  і змушуємо користувача без зайвих роздумів оформити замовлення. 3) Фраза "Залишилося 5 шт зі знижкою"  дає зрозуміти, що якщо Ви зараз не залишите заявку, то до кінця життя будете шкодувати про це.
Заклики до дії
Заклик до дії повинен зачепити клієнта, показавши йому цінність пропозиції. Головне, донести відвідувачеві, що в обмін на свої контактні дані він отримає цінну інформацію або навіть рішення його проблеми.
Примусьте відвідувача зробити покупку саме зараз!
До акційного ноутбуку Acer - сумка в подарунок!
Замовити зараз!
Демонстрація результату
  • Переваги товару
    Покажіть користувачу всі переваги Вашого продукту, обґрунтуйте чому варто обрати саме Вас. Запропонуйте покупцеві більше, ніж просто товар.
  • Фото товару
    Ви продаєте не навушники, а емоційний стан, відчуття ейфорії та задоволення. Продемонструйте всю красу продукції.
  • Відео товару
    Відео дозволяє швидко та доступно розповісти навіть про складний продукт. Представте ряд вигідних переваг, на тлі яких згаснуть усі конкуренти.
Створення інтриги
Зберігайте інтригу, змушуйте знову і знову прокручувати сторінку і дізнаватися ще більше подробиць. Чим більше цікавих, інтригуючих елементів буде демонструвати лендінг, тим більше у Вас шансів зацікавити користувача і підштовхнути його до покупки. Говоріть користувачеві про те, що зараз у нього є відмінний шанс заощадити. А купивши товар пізніше, він заплатить дорожче.
Детальний опис
X

Замовити дзвінок

X

Замовити сайт